CUL søger analysemedarbejder med interesse for universitetspædagogik

Stillingen er med ansættelse pr. 1. december 2015 eller snarest muligt herefter. Stillingen er tidsbegrænset til 1½ år.

23.09.2015 | Helle Bjørnbak Goduscheit

Foto: Colourbox

Om stillingen:

Som analysemedarbejder kommer du først og fremmest til at få en central rolle i forbindelse med centerets kvantitative undersøgelser (herunder psykisk arbejdspladsvurdering, kvalitet i ph.d.-forløb, følgeforskning i blended learning, studiemiljøundersøgelse mv.). Dette indebærer medvirken til design af undersøgelser, ansvar for dataanalyser og formidling af resultater.

Du kommer til at indgå i et samarbejde med en erfaren og ambitiøs analysegruppe, men du kommer også i høj grad til at arbejde selvstændigt. Sideløbende vil du have mulighed for at tage del i centerets forskning og fordybe dig i emner inden for universitetspædagogik. Endelig får du mulighed for at assistere ved centerets kursus- og undervisningsaktiviteter.

Som en del af ansættelsen kan der evt. være mulighed for at formulere en ph.d.-ansøgning inden for universitetspædagogik.

Læs hele stillingsopslaget her

Nyheder
Tags: Job, Ansøgning, Universitetspædagogik

Nyhedskategorier

Nyheder

Læs om hvad der sker på CUL; besøg, konferencer, nye samarbejder, events m.v

LÆS MERE

CUL services

Center for Undervisning og Læring (CUL) tilbyder en række services til undervisere på Aarhus BSS. Læs om hvordan forskellige undervisere og institutter har fået rådgivning og sparring hos CUL.

LÆS MERE

Eksempler på god undervisning

Artikler med eksempler på god undervisning fra Aarhus BSS. Læs om undervisere der afprøver nye metoder eller som på andre måder kan inspirere andre underviserne.

LÆS MERE

Forskningsnyt

Nye forskningsprojekter inden for universitetspædagogik fra Center for Undervisning og Læring (CUL), Aarhus Universitet og internationale projekter.

 

LÆS MERE

Kommentarer

Kommentarer og indlæg fra CULs medarbejdere vedrørende aktuelle universitetspædagogiske spørgsmål.

LÆS MERE

Følg os på Twitter og Medium


Centre for Teaching and Learning

Nyhedsbrev